IK-415 arculatos

A 412-esek rkezsekor, sok, addig 415-ssel kzleked vonalon kivltottk a 415-sket. Ennek ksznhet?en ezek a 415-sk gy tudtak feljtson tesni, hogy nem kellett sietni, hisz a kocsik nem hinyoztak a forgalombl. Ezrt egy olyan feljtsi terv szletett, amelynek rtelmben az addig tbls kocsikat, kicsi, a tbla helyn lv FOK-Gyemmel kell felszerelni, j utasbart lshuzatot, s elektromos jegykezelt kell, hogy kapjanak a buszok, s az oszlopok festse zld lett. Elszr a 29-es vonaln lltak forgalomba a kocsik, majd ks?bb a 11-es, az 53-as s vgl a 8-as vonalon. Elszr sok gyermekbetegsggel s a hegyi plykhoz tl gyenge motorokkal kellett kszkdni. Pr hnap alatt ezek a problmk a bejratdssal egytt megolddtak, s gy ma mr az utasok nagyobb, a vezetk kisebb rmre (fehr ing, nyakkend viselete ktelez a mrkavdjegyes jratokon) egyre jobban beilleszkedtek a buszok a hegyi plyk krnyezetbe. Termszetesen irnytsi rendszerk maradt ami feljts eltt volt, azaz a BKV egyik szgyene az URH. Egyenlre a matrica nem kerlt fel a buszokra, valszn?leg az azzal egytt jr napi kt takarts (hinya) miatt. Jelenleg teht a 8-as, 11-es, 29-es, 53-as viszonylatokon vannak arculatos 415-sk.
  (VitDvid kpei s infi)
sajt fot:
|